.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ترافيك روان در محور هراز

بخشدار لاريجان آمل از روان بودن ترافيك در محور پرتردد هراز خبر داد.

محمدرضا نصيري در ستاد تسهيلات سفر،  از شلوغ بودن محور هراز خبر داد و بيان داشت: محور مواصلاتي هراز با توجه به شلوغي مسافران نوروزي هم‌اكنون از ترافيك رواني برخوردار است.
وي افزود: تردد مسافران نوروزي از چهارشنبه گذشته در اين محور آغاز شده و در روز گذشته بر حجم اين رفت و آمد افزوده شده و اين تردد شدت گرفته است.

نصيري با اشاره به ساعت‌هاي پاياني بعد ازظهر امروز و همچنين ساعات آغازين امشب اظهار داشت: پيش بيني مي‌شود در ساعت‌هاي پاياني امروز و آغازين ساعات امشب بر شدت ترافيك محور هراز افزوده شود.

بخشدار لاريجان آمل يادآور شد: هم‌اكنون هواي جاده هراز بسيار مطبوع و بهاري است و آسمان هواي اين منطقه نيز صاف اس
ت.
نصيري در توصيه‌اي به مسافران عيد نوروز كه قصد عزيمت به شمال كشور را دارند، خاطرنشان كرد: مسافران و گردشگران بايد با رعايت اصول راهنمايي و رانندگي و رعايت حق تقدم، داشتن صبر و گذشت سفر خوبي را براي خود و خانواده در ايام تعطيلات رقم بزنند
.
وي افزود: با توجه به اينكه هواي استان مازندران در بهار قابل پيش‌بيني نيست به مسافران توصيه مي‌شود از امكانات گرمايشي و شرايط فني خودروي خود اطمينان كامل داشته باشند.
بخشدار لاريجان در توصيف ويژگي‌هاي گردشگري اين منطقه عنوان كرد: لاريجان از مناطق زيبا و گردشگرپذير شهرستان آمل است كه از آب‌ معدني، غار‌، امامزادگان، آبشار و ديگر موهبت‌هاي الهي در منطقه‌اي با آب و هواي كوهستاني برخوردار است.
بخش لاريجان آمل داراي دو شهر، 68 روستا و 19 آبادي است و فاصله دورترين روستا تا مركز بخش 60 كيلومتر و فاصله آن تا شهرستان آمل 100 كيلومتر است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.731 seconds.